2023
Ontdek het jaaroverzicht van Zandvoort Marketing 2023. Dit overzicht biedt een uitgebreide kijk op de ontwikkelingen, successen en hoogtepunten van het afgelopen jaar. Download hier het volledige document of bekijk de onderstaande video.
2022
Eind 2021 hebben wij onze meerjarenstrategie 2022-2025 opgesteld. Dit plan beschrijft onze keuzes voor de periode tot en met 2025. Welke rol zien wij voor onszelf weggelegd? Hoe verzorgen wij de marketing en het gastheerschap van de belangrijkste en levendigste badplaats binnen de Metropool Amsterdam? En vooral, hoe houden wij Zandvoort relevant als toeristische bestemming?Vol trots kijken wij naar alle zaken die gerealiseerd zijn in 2022. Dit jaarverslag is de verantwoording van het uitvoeringsplan, dat een doorvertaling is van de meerjarenstrategie waarbij er uiteraard dieper wordt ingezoomd op de doelen op korte termijn.
Met de komst van een nieuwe toeristische visie, zetten wij die weg graag voort om Zandvoort neer te zetten als leukste badplaats van Nederland.
Lees hier het jaarverslag van 2022
2021
Lees hier het jaarverslag van 2021
2020
Het jaar 2020 is zonder uitzondering het meest bizarre jaar dat wij als promotieorganisatie van Zandvoort hebben meegemaakt.
Het jaar startte goed met de lancering van onze vernieuwde bezoekerswebsite in 3 talen en de officiële opening van het nieuwe kantoor in het Centerparcs Hotel.
Tot maart waren wij enorm druk met de voorbereidingen van de Side Events van de Dutch Grand Prix. En toen, toen kwam Corona…
Lees in ons jaarverslag hoe dit uitzonderlijke jaar is verlopen.
2019
2019 was in alle opzichten een dynamisch jaar voor de organisatie.
Scheiding van front- en backoffice, verhuizing (en verbouwing) van ons fysieke kantoor, afscheid nemen van een medewerker na 11 jaar, professionalisering van het team en bestuur en bouwen van twee nieuwe websites. Een absoluut hoogtepunt was er natuurlijk in mei 2019, toen bekend werd gemaakt dat de Formule 1 na 35 jaar terugkeert naar Zandvoort. Prachtig nieuws met niet alleen grote impact op Zandvoort, maar ook op de werkzaamheden van Zandvoort Marketing.
Dit jaar hebben we een intensief traject doorlopen waarbij er een verdiepingsslag is gemaakt naar onze doelstellingen en bijbehorende werkzaamheden. Dit heeft veel inzicht gegeven, waardoor wij hebben kunnen bijsturen op middelen en mensen. Lees voor het complete overzicht ons Jaarverslag 2019