Drone shot van het strand van zandvoort

Over ons

Stichting Marketing Zandvoort is een publiek-private organisatie en heeft als doel het structureel bijdragen aan de stimulering van de economie van het dorp. Als overkoepelende organisatie regisseren en stimuleren wij samenwerking tussen alle betrokken partijen: bewoners, bezoekers, ondernemers en gemeente. Vanuit deze gedachte werken wij aan merkimago en merkidentiteit van Zandvoort.

Team Zandvoort Marketing

We richten ons op de algemene promotie van Zandvoort, afgestemd op verschillende doelgroepen. Daarbij bewaken en versterken we het (beeld)merk, ontwikkelen we promotiecampagnes en zorgen we voor cityhospitality. Ook initiëren en ondersteunen we spraakmakende events en concepten die perfect aansluiten bij het DNA van Zandvoort. Met deze activiteiten dragen wij mede bij aan de versterking van de stedelijke kwaliteit op het gebied van retail, horeca, toerisme en recreatie.

Organogram Zandvoort Marketing

Organogram

Vanuit de stichting wordt de organisatie aangestuurd, die bestaat uit verschillende afdelingen met elk hun eigen focus: research & development, (marketing) communicatie, gastvrijheid & relatiebeheer en (productie) events. Deze onderdelen zorgen voor een sterke en samenhangende aanpak om Zandvoort op de kaart te zetten.

Bestuur van Zandvoort Marketing

Zandvoort Marketing wordt bestuurd door I-Fong Chi, John Cornelisse, Peter van Limburg, Stefan Diender, Adam Elzakalai en Hilbrand Muizelaar.