Zandvoort, beachforsharing

Looptijd: Juni 2020 – September 2020 Doelstelling: Gedurende de Corona periode Zandvoort promoten als fijne en veilige bestemming voor dag-en verblijfsbezoek. Boodschap: We delen graag het mooie dorp Zandvoort met je. Samen delen we het brede strand, de terrassen en strandbedjes, maar ook de verantwoordelijk om dit op een veilige manier te doen. Middelen: website, Facebook, Instagram, citydressing, vlogs, nieuwsbrief, bioscoopreclame

‘Lieblingscampagne’

Looptijd: oktober – november 2019 Doelstelling: Zandvoort promoten onder de postmoderne doelgroep in de regio Noordrijn-Westfalen als destinatie voor een 3e of 4e vakantie. Boodschap: Ontdek de leuke plekken, de omgeving (snel in Haarlem en Amsterdam) en het mooie brede zandstrand van Zandvoort, op slechts een paar uur van huis (met zowel auto als trein). Middelen: samenwerking met twee Duitse influencers, social media en een eigen landingspagina op de website holland.com.

Zandvoort goes Wild

Looptijd: Oktober 2019 Doelstelling: promotie van de themamaand Zandvoort goes Wild met al zijn activiteiten. Boodschap: bezoek Zandvoort in het najaar tijdens een van de activiteiten ter afsluiting van het zomerseizoen en de start van de bronstijd van de kenmerkende damherten. ‘Wild’ wordt hierbij dubbel geïnterpreteerd, duidend op de natuur, maar ook op de actieve activiteiten en events tijdens deze herfstperiode. Middelen: website, nieuwsbrief, blogs, PR, bioscoopreclame, posters in MRA, uitkrant Haarlem en Amsterdam, EParool, Facebook en Instagram.

Zandvoort, beachforsports

Looptijd: Maart 2019 – Mei 2019 Doelstelling: Promotie van sportmogelijkheden in Zandvoort onder de recreatieve sporter uit de steden van de Metropoolregio Amsterdam. Boodschap: waar kun je beter sporten dan in de natuur of aan/op de zee? Er is hier niet alleen alle ruimte maar ook alle faciliteiten die je nodig hebt. Middelen: website Visit Zandvoort, item in de nieuwsbrief, banners tijdens sportevenementen, Facebook, Instagram, adwords, bioscoopreclame Amsterdam, advertentie Mokum magazine